„Шарлотка” sau Șarlotă :)

O zi lunga si productiva merita un rasfat la urma. Pentru a-mi potoli pofta de ceva dulce si gustos, am rasfoit prin foile vechi a unei carti culinare, care pare-mi-se se va transmite din generatie in generatie. Cartea aceasta am gasit-o la mama, iar mama o are de la mama ei, deci evident aceasta carte are o mare insemnitate pentru familia mea.Imagine

Pentru desertul dulce care am hotarit sa-l prepar, am avut nevoie de:

  • 5 oua
  • 1,5 pahar de zahar
  •  1,5 pahar de faina
  • 200g de stafide
  • 100g de nuci grecesti
  • 1 plic cu praf de copt

Acum au urmat urmatoarele etape :

  1. Deci, pentru inceput am separat albusul de galbenusul oului.
  2. Apoi se zbate albusul oului cu zaharul, pina cind ajunce la o consistenta densa ca intorcind vasul in jos sa nu picure jos nici o picatura.
  3. Dupa care se adauga in masa obtinuta si galbenusul, din nou se zbate.
  4. Adaugam faina impreuna cu stafidele, nucile si praful de copt.
  5. Totul amesticam bine-bine si turnam masa obtinuta intr-o tava, si punem la cuptor pentru 40 minute la 180° C – 200° C.

Dupa ce am asteptat nerabdatoare 40 de minute, cind am deschis rola, mirosul cela nemaipomenit imi amortise toate gindurile din cap.ImagineImagine

O seara cit mai frumoase sa aveti in continuare!

Lasă un comentariu